czwartek, 10 marca 2011

pod presja

Dziś ma urodziny Chuck Noris i to 71 wiec HEPI BERSDEJ

Pozdrowienia dla Barbary która tu jako jedyna zgada. Moja zona ostatnio postanowiła tez prowadzić bloga i w przeciągu jednego dnia miała więcej wejść niż ja od stycznia, to chyba coś znaczy o moim blogu ze jest tak zajebisty ze strach tu zaglądać żeby się zwoje na mózgu nie wyprostowały.

Dnia 10 marca przypada tez dzień mężczyzn i jakoś nie pokazywali w telewizji tłumów kobiet pędzących do swych ukochanych z skrzynka piwa, jak to bywa 8 marca w kiedy to my niby tak zapominalscy faceci pędzimy do kwiaciarni po jakiegoś kwiatka a jak już człowiek zapomni tak ma pozamiatane do końca roku. Moja ukochana zona pamiętała, a ja tez na dzień kobiet nie pozostałem obojętny i wręczając mej ukochanej bukiet róż na walentynki wspomniałem ze ma nimi obdzielić wszystkie swe święta do urodzin czyli przez ponad 3 miesiące. Wiec kobiety sie mobilizujcie i za rok to do swego chłopa z skrzynka piwa albo dobrym liskaczem bo te wszystkie kwiaty  to nie kosztowały tyle samo co esemes napisany po tym jak wam ktoś wspomniał o takim ów świecie.

1 komentarz:

  1. A czy ja też mam lecieć ze skrzynką piwa, bądź też łiskaczem? Bo z tego co pamiętam mam załatwione prezenty na najbliższe 20 lat. Ale jakiś prezent niematerialny na pewno się znajdzie dla kochanego męża :*

    OdpowiedzUsuń